Anı Tur Çalıştığı Acentaların Satış Personelleri ile İstanbul Boğazı'nda Yaza Merhaba Partisinde Buluştu

ANI TUR  yönetim kurulu başkanı Veli Çilsal krize rağmen %56 büyüdük. Türkiye'de 1000 kişilik satış ekibimizle profesyonel tatil satıyoruz. Bu gün burada satış ekibimizin %25 bulunmakta gelemeyen diğer satış ekibimiz İstanbul'a uzak olan veya işi olupta bizimle olamayanlardır ama ne olursa olsun gönülleri bizimle olduğunu biliriyorum.  ANI TUR 'u bu günlere getirmekte büyük katkısı olan satış ekibimize teşekkür ediyorum dedi. Sizler için bir yenilik getiriyoruz acentelerin web sayfalarına bir motor ekleyerek  ANI TUR  satışlarını daha da arttımak istiyoruz sizlere daha fazla nasıl kazandırırız bunu düşünüyoruz. Bizlerle işbirliği içinde olan Sabah Gazetesi, Cart Finans Ekibi ve Sun Express ekibine teşekkür ediyorum. Türkiye'nin önde gelen tur operatörlerinden  ANI TUR  geleneksel yaza merhaba partisi 21 Haziran Pazar günü Semiramis adlı gemide düzenlenen davet ile gerçekleşti. Türkiye'nin en köklü tur operatörlerinden  ANI TUR 'un Semiramis'te düzenlediği yaza merhaba partisine  ANI TUR 'un Kurucusu Veli Çilsal ve Yönetin Kurulu üyeleri ev sahipliği yaptı. Erken rezervasyon sürecini sona erdiren  ANI TUR  geçtiğimiz yıla göre %56 artış kaydederek 2009 yaz sezonuna hızlı giriş yaptı. 2009 yılı için hedeflerini büyüme olarak hedefleyen  ANI TUR  daha şimdiden erken rezervasyon kampanyası sürecinde hedefleri aşmış oldu. Erken rezervasyon esnasında çok yoğun bir çalışma ile iyi oteller, uygun fiyatlar ve uygun ödeme koşulları ile krize karşı geldiklerini ve bunun da sonuçlarını başarılı satış grafiği olarak aldıklarını ve erken rezervasyonda anı bırakarak tatil satışı gerçekleştirdiklerini belirttiler. Kampanyalar ve pazarlama çalışmaları ile yaz sezonunu aynı başarılı grafik ile devam ettireceklerini düşünen  ANI TUR  acentalarına kampanyalarla destek vererek iç turizmde sektöre canlılık getirmeleri sağlayacaklarını belirttiler. Yoğun geçen erken rezervasyon kampanyası sonrası stres atmak ve tüm işbirliği içinde oldukları çalışanlarıyla bir araya gelen  ANI TUR  gemi turunda bir araya geldi.   Öğle saatlerinde başlayan yaz koktely ile  ANI TUR  Ailesi, işbirliği içerisinde bulunduğu Seyahat Acenteleri, Havayolları, Basın Kuruluşları, Finans Sektörü temsilcilerinin bulunduğu partiye yaklaşık 300 kişi katıldı.    22/06/2009 Turzimin Sesi Gazetesi

Tarih:

Kategoriler:

YAZAR HAKKINDA
Anı Tur

Ege ve Akdeniz bölgesindeki yüzlerce otel seçeneğini, Türkiye'nin ve Dünyanın farklı noktalarına düzenlenen heyecan verici turları 30 yıllık tecrübe ile siz tatil severlere sunar.