MÜŞTERİ HİZMETLERİ

MİSAFİR TEŞEKKÜRLERİ

İyi günler. 8-14 Eylul tarihli Karadeniz turuna katıldım. Tur son güne kadar çok güzeldi. Rehberleriniz Tuğba Can ve Aslı Kaya dan çok memnun kaldım. Fakat şoförlerden bir tanesi ismini hatırlayamadım şu an uzun boylu bıyıklı olan ortalığı karıştıran tarzda hareketlerde bulundu milletin arkasından konuşup durdu. Rehber Aslı'nın üzerine oynamaya başladı ve kendince haklı gösterdi kendini ve bazı yolcular da o şoför'e inanıp Aslı nın canını sıktılar. Rehberler hakkında yapılan olumsuz yorumlara itibar etmeyiniz bence. Ortamı bozan şoför ve ona inanan bazı yolculardır. Teşekkürler iyi günler.
11.08 2017-16.08.2017 tarihleri arasında kaldığımız Büyük Anadolu Didim Resort Otelinde anıtur temsilciniz Büşra ERSEKMEN'e çok teşekkür ederiz, ailecek çok memnun kaldık ilgisinden, alakasından, samimiyetinden her şey süperdi dört dörtlüktü, ilgili personeliniz Büşra hanıma tekrar teşekkürlerimizi iletiyoruz ailecek.. Teşekkürler.. iyi günleer..
26.06.2017 tarihinde gitmiş olduğumuz Euphoria Otelde Anı Tur da görevli olan İsa Mert Aksu ve İbtahim Dağdelen sorumluluklarının bilincinde olarak bize karşı yaklaşımlarında ve ilgilerinde takdir ettiğimiz davranışlar sergilemişlerdir . Kendilerine  ve Anı Tur ' a teşekkür ederiz.
 Kirman side marin anı tur Onur GÖKÇE arkadaşım her konuda yardımcı olduğu için kendisine teşekkürlerimizi sunuyoruz. Kendisine gerekli teşekkürün iletilmesi dileği ile yunus bozkurt
Merhabalar. İzmir Maxima Paradise Otel'de 1 hafta ailecek konakladık. Bizimle orada AnıTur temsilciniz Kübra Kahraman ilgilendi. Hem otel hizmetlerinden hem de Kübra hanımın ilgi ve desteğinden çok memnun kaldık. Çok teşekkür ediyoruz...
Ani tur elemani..Miobianco Bodrum da tatilde iken tanistik..Ani tur ile otele gelenlerle gun boyu okadar ilgiliydiki hayran kaldik ama asil bizi etkileyen ani tur ile ilgimiz olmamasina ragmen bizimle de samimi ilgilenmesi her gordugu yerde bir istegimiz yada şikayetimiz olup olmadigini sormasi,surekli guler yuzlu olmasi idi..Elemaninizi tebrik etmeden edemedik ve bu yaziyi yazdik.Ani turu da boyle elemanlarla hizmet verdigi icin tebrik ediyoruz..
İyi günler 12.08.2017 - 17.08.2017 arasında konaklamış olduğumuz Önderhan otelde bize yardımlarını esirgemeyen Sertan ve Ceren isimli rehberlerinize burdan çok teşekkür ediyoruz biliyoruz ki anı tur böyle personeller çalıştırdığı için böyle mailler alıyordur bizde ayrıca yazmak istiyorum tekrardan çok teşekkürler ANITUR.
Sayın İlgili 05-08-2017/ 09-08-2017 tarih aralığında Didim Aurum Moon otelinde kısa bir tatil yaptık(4 aile).Bizi karşılayan Nihal KOCABAŞ hm’a göstermiş olduğu yakın alakadan ve güler yüzlülüğünden dolayı teşekkür ederiz.Ancak Otelin personelinin güler yüzlülüğü görülen birçok aksaklığın önüne geçmiştir.Önümüzdeki sene olmamasını temenni ederim.İnşallah seneyede vesile olur tekrar gideriz.
Merhaba, Golden Beach Bodrum Otele ilk girdiğimiz günden itibaren bizi karşılayan Görkem Özdamar ve Sertan Azçakan   bizi yalnız bırakmadığınız ve otelin tüm olumsuzluklarına rağmen mükemmel bir tatil geçirmemiz için elinizden geleni yaptığınız için sizlere çok teşekkür ediyoruz. Ailece sizi çok sevdik sayenizde çok eğlendik özellikle Görkem Özdamar nazımızı çok çektin J  inşallah seneye yine birlikte oluruz. Tüm çalışma arkadaşlarıma sizlerden bahsettim tatil planlarını sizlerle yapmasını önerdim  herşey için sizlere Anı Tur ekibine tekrar teşekkürler inşallah seneye tatil planlarımız anı tur  ile olacak tekrar beraber olmak dileğiyle.
Merhaba, 6 agustos tarihinde katilmis oldugumuz akdeniz-ege turundan gecen senekine oranla daha mutlu ayriliyoruz. Tatilimizin guvenli ve huzurlu gecmesine sebep olan soforlerimize tesekkur ediyor, ayrica tüm tur boyunca bir kere bile mutsuz olmamamizi saglayan rehberimiz Ergün Küser ve Hasan Turan a ilgileri,profesyonellikleri, eglenceli tavirlari ve her problemi aninda cozusleri icin sonsuz tesekkur ediyoruz, minnettariz...
 Euphoria Palm beach otelde konakladık. Ve buradaki anitur rehberlerimizin ilgi ve alakasından çok memnun kaldık. Ünzile hanım ve Onur bey e güleryüzle bizimle ilgilendikleri icin çok teşekkür ederiz. İyi çalışmalar.=
Merhaba;   Öncelikle 24 Temmuz 2017 – 31 Temmuz 2017 tarihleri arasında yapmış olduğumuz Fame Residence otel’deki otelin temizliği ve tesisin tatmin ediciliği hakkında olumlu dileklerimi iletmek sizlerin de bu tesis ile ilgili yönlendirmelerinizden kaynaklı memnuniyetimi bildirmek üzere bu maili yazma ihtiyacı hissettim. Daha sonrasında yukarıda bahsetmiş olduğum tesiste Anı Tur tarafından atanmış olan müşteri temsilcisi Sultan Hanım’ın ilgisi ve özverisi sonucunda tekrar 21 Eylül 2017 – 27 Eylül 2017 tarihleri arasında aynı tesiste tatil yapmak için rezervasyonumuzu yaptırdık. Tüm çalışanlarınızın Sultan Hanım kadar özverili ilgili ve çözümcül olması dileğiyle çalışmalarınızın başarısını diliyorum.   Başarılı ve ilgili hizmetiniz için teşekkürler.
 merhaba 07/08/2017 ve 09/08/2017 tarihleri arasında EUPHORIA Aegean Resort otelinizde sizin aracılığınızla konaklamaktayız rehberleriniz olan Azat ÇELİK İbrahim DAĞDELEN girişteki karşılamasından tutun çıkışımıza kadar her konuda bize yardımcı oldular güleryüzlü olmaları bizi çok memnun etti onlara burdan teşekkür etmek istiyorum.
Bu gün kirman sidera otelin de rezervasyonumuz için bizimle 3-4 saat ilgilenen ve neredeyse imkansızı başarıp bize sonunda rezervasyonumuzu sağlayan Süleyman Karakullukçu isimli Seyahat Danışmanının üstün başarı ve harika desteğinden dolayı kendim ve ailem adına teşekkür ediyoruz.  Bu emeğinin firma tarafından bilinmesini istedik ve umarız Süleyman Karakullukçu için yazdığımız bu geribildirimimiz firma yetkilileri tarafından kendisine iyi bir şekilde geri dönüş sağlar.
Labranda mares otelde bir hafta konaklamamız süresince ailemize hep yardımcı olan ve güler yüzünü esirgemeyen, anı tur da staj yapan Halil İbrahim Şahin e teşekkür ederiz. Memnuniyetimizi dile getirmek istedik umarım gerekeni yaparsınız. teşekkürler.
Tesisten hiç olmadığım kadar memnun kaldım . bana unutamayacağım bir balayı yaşattığınız için sonsuz teşekkür ederim . İyi ki varsın Anı Tur , İyi ki varsın Numa Beach & Spa ..
  Çok keyifli bir turdu, emeği geçen herkese çok teşekkür ederim özellikle rehberimiz Nazmi Güngör'e çünkü bu gezide bizlere sadece rehberlik değil ücretsiz stand up gösterileri yaptı :D,Cem Yılmaz'la seyahat ediyor gibiydik engin bilgisi,ilgisi ,hoş sohbeti ve güler yüzü de cabası tekrar çok teşekkürler asla unutamayacağım bir tatil asla unutumayacağım bir adam kattı hayatıma keşke hiç bitmeseydi...
 Öncelikle rehberimiz Nazmi Güngör'e çok teşekkür ederim. Kendisi mükemmel biri, tura bambaşka bir renk kattı. Hayatımda gördüğüm en farklı ve en eğlenceli rehberdi. Bu iki günde bile ailemizden biri gibiydi. Yardımcı rehberimiz coşkun bey ve şoförlerimiz de mükemmeldi onlarada ayrıca teşekkür ediyorum.Ayrıca turda çok eğlenceliydi bitmesini hiç istemedik. Bu yüzden anı tura çok teşekkür ediyorum. Başka bir turda yeniden Nazmi beyle görüşmeyi çok isterim.   Tuncay Erdil
Merhabalar, Yeni yerler görmemizi sağlayan, yeni bilgiler öğrenmemizi sağlayan, istanbulun tümm stresinden uzakta harika bir haftasonu geçirdik. Aksam 23:00 da binerken daha ilk girdiğimiz anda tüm koltuklarda sandavic paketleri dagıtılmıstı.Gösterilen özen zaten belliydi.İlk girişte zaten gönlümüz fethedildi. Ve bu tur güzel olcak dedik. Rehberimiz nazmi güngör bilgi birikimi harika, anlatımları bizlerle ilgilenmesi iletisimi çok çok iyiydi. Kesinlikle kendisiyle dünyanın öbür ucuna bile gidilir. Bundan sonraki tur tercihlerimde kesinlikle ilk soracağım rehber olacaktır. Kendisine çok teşekkür ederiz. Yardımcı rehberimiz coşkun bey ve kaptanlarımız da harikaydi. Şuan internetten mart ayi için hangi tura gidiceğimize bakıyoruz:) Balayı tercihimizde sizden yana olmuştu.  kalitenin kesinlikle tesadüf olmadığını bir kere daha gösterdiniz. Teşekkür ederiz anıtur ailesi
Merhaba. Biz  30-31 Ocak 1 şubat Uçaklı Kayseri-Nevşehir turuna katılan evli bir çiftiz. Rehberimiz Esat Dursun güleryüzü, her konuda yardımcı olması, verdiği değerli bilgiler ve bölgeye hakimiyetiyle bize çok güzel bir tatil yaşattı. Onun sayesinde anıtur'a olan güvenimiz arttı ve ileride katılacağımız tur seçeneklerimizde anıtur ön plana çıktı.  Başka bir Anıtur tatilimizde özellikle Esat Bey'le olmaktan mutlu olacağız bu sebeple onun katıldığı turları tarafımıza iletebilirseniz seviniriz.

* Belirtilen fiyatlar tarih aralıklarına ve oda kategorilerine göre değişiklik gösterebilmektedir.